Nakon velikog izvještaja njemačkog TÜV-a (Technischer Überwachungsverein) donosimo i neke zanimljive detalje. Podsjetimo, ovo je statistika s gotovo deset milijuna provednih tehničkih pregleda u kojima se otkrivaju prednosti i slabosti svakog pojedinačnog modela vozila. Logično, što je automobil stariji, to ima više nedostataka. U dobi od dvije do tri godine stopa defekta je 5,3 posto, ali kontinuirano raste do 24,4 posto u dobi od deset do jedanaest godina. Prosječna dob automobila koji su prošli tehničke preglede dosegnula je novi rekord od 10,1 godine, dok je još u 2011. bila samo 8,3 godine.
Uz to niti njemački automobili općenito nisu više najbolji u svim segmentima. Premda je najbolji model među mlađim automobilima Mercedes B klase te u još druga dva, od šest segmenta, također prednjači Mercedes, ali u ostala tri pobjeđuju uvozne marke. Opet, usporedbe radi, lani su njemački proizvođači bili na vrhu u svih šest segmenata.
U klasi mikro automobila najbolje stoji Kia Picanto (3,6 posto grešaka na tehničkim pregledima). Među malim gradskim automobilima prednjači Honda Jazz (2,7 posto), u kompaktnoj Mercedes A-klasa (2,8 posto), u srednjoj Volvo V60 (3 posto), dok je među monovolumenima najbolji Mercedes B-klase (2 posto).
Gubitnici u izvještaju TÜV-a: najgori mali mikro automobil je Ford Ka (7,5 posto), među malim automobilima na dnu je Renault Clio (7,1 posto). U kompaktnoj klasi to je Dacia Logan (11,6 posto), u srednjoj Škoda Superb (8 posto), među SUV-ovima Citroen C3 Aircross (9,4 posto), a među monovolumenima VW Sharan sa stopom kvarova od 9,4 posto. Istaknimo i da je najlošiji rezultat u TÜV izvještaju, zabilježio Renault Clio u dobi od deset do jedanaest godina starosti sa stopom kvarova od čak 36,4 posto. TÜV Report 2023 objavljuje rezultate 9,6 milijuna tehničkih pregleda automobila koje je proveo između srpnja 2021. i lipnja 2022.