Toyotina strategija za postizanje klimatske neutralnosti je razviti i ponuditi niz tehnologija za postizanje nulte emisije do 2035. Japanski div vjeruje da je prerano koncentrirati se na jedno rješenje za nultu emisiju te stoga razvija tehnologiju električnih baterija, vodikovih gorivih ćelija i tehnologije modificiranih klasičnih benzinskih motora koji umjesto tog goriva koriste – vodik.
Tehnološki napredak pomogao je Toyotinim inženjerima dizajnirati Corolla Cross H2 Concept, prototip cestovnog vozila. Toyota je stvorila prototip Corolla Cross H2 koji može prevoziti pet putnika i njihovu prtljagu pomoću 1,6 litrenog trocilindričnog turbo motora iz GR Corolle. Uz nastavak razvoja, trenutačno se radi procjena vozila u stvarnom prometu i uskoro će započeti zimska testiranja u sjevernom Japanu.
Fleksibilnost korištenja trenutnih tehnologija motora s unutarnjim izgaranjem (blago modificiranih benzinaca), brzo vrijeme punjenja goriva i smanjenje zahtjeva za materijalima s ograničenim zalihama poput litija i nikla neke su od glavnih prednosti ovog motora.
Toyota je trenutno na oko 40 posto puta prema komercijalizaciji ovakvog modela. Toyota je ove godine postigla veliki uspjeh sa svojim motorima s unutarnjim izgaranjem na vodik. Toyota je uključila spomenutu GR Corollu H2 u Super Taikyu utrke izdržljivosti u Japanu, a predsjednik Toyote Akio Toyoda sudjelovao je u svakoj utrci kako bi procijenio situaciju i napravio poboljšanja. Toyotino vozilo s vodikovim motorom također se prvi put pojavilo izvan Japana kada je GR Yaris H2 testiran tijekom demonstracijske vožnje na Svjetskom reli prvenstvu (WRC) u Belgiji. Toyota je poboljšala snagu motora i okretni moment tijekom jedne Super Taikyu sezone, postigavši performanse na razini tradicionalnih benzinskih motora. Uz to, domet je povećan za oko 30 posto, a točenje goriva ubrzano je s 5 na 1,5 minutu.