Njemački automagazin Auto Bild ima jedinstvenu privilegiju testirati vozila na maraton testovima od 100.000 km, a neka čak i na 200.000 km. Potom se svi automobili rastavljaju i pažljivo se analiziraju sve ključne komponente. Svakako treba uzeti u obzir da se radi o jednom primjerku vozila i da ovo nije reprezentativan uzorak za cijeli model, odnosno tisuće istiho automobila koji sudjeluju u prometu. Ono što je zanimljivo – već i prije 100.000 mogu se javiti ozbiljniji kvarovi, a pozitivno je što je većina vozila pokrivena jamstvima.
Magazin objavljuje rezultate testiranja od 2014. godine. Ne uspijevaju svi automobili prijeći glatko 100.000 kilometara. Na primjer, Ford Fiesta EcoBoost, proizvedena 2017., stala je prije kraja testa s oštećenjem turbobenzinskog motora. motora. Uzrok je olabavljeni vijak zatezača zupčastog remena. Bilo je problema sa sustavom upravljanja i dva gubitka vode za hlađenje.
Audijev SUV Q3 ima je nedostatake poput kvara ksenonskih svjetala ili problema s ispušnim sustavom. Negativno je ocijenjen i DSG mjenjač. Premium konkurent BMW također nije uvijek bio uvjerljiv. Trocilindrični motor 218i Active Tourera zamijenjen je kao gesta dobre volje, ali ni tada nije prošlo bez problema. S druge strane električni BMW i3 nije imo većih problema nakon prijeđenih 100.000 km.
Bestseller VW Golf bio je jedan od boljih kandidata do 100.000 kilometara, koje je završio bez značajnijih grešaka. No na produženom testu na 200.000 kilometara pojavili su se prvi problemi (što je već logičnije i očekivanije). Otkazala je sirena, prednji amortizeri su procurili, poklopac rezervoara za gorivo je zapeo. Pojavile su se i greške na DSG mjenjaču.