Jedan od većih problema (inače sjajnog) električnog crossovera Mazda MX-30 je činjenica da je domet bio poprilično skroman, s mogućnosšću da prijeđe manje od 100 km. Sada Mazda trajno rješeva taj problem, ugradnjom tehnologije uz koju je tradcionalno vezana – Wankelovog motora. Benzinski motor od 830 ccm s izravnim ubrizgavanjem ima visok omjer kompresije od 11,9:1. Razvija 75 konjskih snaga pri 4700 o/min i 116 Nm okretnog momenta pri 4000 o/min. Kotače pokreće isključivo električni motor sa 167 KS (125 kW) i 260 Nm okretnog momenta, a benzinac djeluje kao generator koji opskrbljuje električni motor strujom kada se baterija isprazni. Auto ima rezervoar goriva od 50 litara te baterije od 17,8 kWh, što je dovoljno za domet od 600 km.
Mazda vjeruje da će vlasnici pretežno koristiti MX-30 kao električno vozilo jer smatra da bi potpuno električni WLTP domet od 85 km u kombiniranom ciklusu trebao biti dovoljan za jedan dan.
MX-30 e-Skyactiv R-EV treba 9,1 sekundu za ubrzanje do 100 km/h. Početna cijena je 35.990 eura u Njemačkoj. Zanimljivo, na nekim tržištima kao što su Japan i Australija, ovaj crossover se prodaje s blagim hibridnim 2,0-litrenim motorom.