Tesla je smanjila cijene svojih električnih vozila u Europi i SAD-u, proširujući novu strategiju agresivnog diskontiranja, piše Automotive News Europe. Ovaj potez, koji je u petak potaknuo pad Teslinih dionica u Frankfurtu za 3,8 posto, uslijedio je nakon što je izvršni direktor Elon Musk upozorio da izgledi za recesiju i više kamatne stope znače da bi mogao sniziti cijene vozila kako bi se održao rast prodaje na štetu dobiti.
Niže cijene na Teslinim glavnim tržištima označavaju preokret u odnosu na strategiju koju je proizvođač automobila slijedio tijekom većeg dijela 2021. i 2022. kada su narudžbe za nova vozila premašivale ponudu. Musk je prošle godine priznao da su cijene postale sramotno visoke i da bi mogle naštetiti potražnji. Promjena je prvi veliki potez Tesle otkako je proizvođač automobila imenovao svog glavnog izvršnog direktora za Kinu i Aziju, Toma Zhua, da nadgleda proizvodnju u SAD-u i prodaju u SAD-u i Europi.
Ipak, neki korisnici na internetskim forumima ljubitelja Tesle žalili su se da su sniženja cijena dovela u nepovoljan položaj kupce koji su nedavno kupili njihovo vozilo, ostavljajući ih s nižom vrijednošću na tržištu rabljenih automobila. Neke cijene novih vozila niže su i za 10.000 eura. Američki proizvođač automobila je u petak objavio da je uspio ponuditi svoje automobile po pristupačnijoj cijeni jer se inflacija normalizirala.
U Njemačkoj su niže cijene Modela 3 i Modela Y između 1 i 17 posto, ovisno o konfiguraciji. Model 3 bio je najprodavanije električno vozilo u Njemačkoj prošlog mjeseca, a slijedi ga Model Y. Također su snižene cijene u Velikoj Britaniji, Francuskoj, Italiji, Austriji i Švicarskoj.