Električni Porsche Taycan i Audi e-Tron GT nude ručni mjenjač. I to je manje-više sve što se tiče električnih vozila. Automobili s električnim motorima ne trebaju ručne mjenjače ili se barem misli da ne trebaju. Električni motor postiže maksimalnu količinu okretnog momenta pri niskom broju okretaja, omogućujući vozilu da ubrza iz mirovanja učinkovitije od vozila s benzinskim motorima koje zahtijeva niži stupanj prijenosa u mjenjaču za početno ubrzanje.
Opet, pri visokim brzinama električni motor gubi moment. Nemogućnost prebacivanja električnog vozila u višu brzinu pri većim brzinama ima i jedan problem. Pri većim brzinama motori troše više energije baterije, stoga se smanjuje ukupni domet. Kanadski Inmotive će pokupati riješiti taj problem sa svojim ručnim mjenjačem s dvije brzine Ingear. On navodno povećava domet do 15%. Ingear povećava ubrzanje i najveću brzinu vozila za 20%.
U tradicionalnim pogonskim sklopovima za električna vozila s jednom brzinom, snaga se prenosi putem dva reduktora, zatim na diferencijal, gdje se zatim prenosi na kotače. Motor se okrene devet puta za svaki okretaj kotača.
Ingear zamjenjuje drugi reduktor s kontinuiranim lančanim pogonom i inovativnim varijabilnim zupčanikom koji mijenja veličinu tijekom izmjene. Cijeli pomak se događa tijekom jednog okretaja kotača.
U kombinaciji s lancem i zatezačem lanca, Ingear omogućuje prijenosne omjere 2:1 ili slične. Niski stupanj prijenosa koristi se za pomicanje automobila iz mjesta to do brzine od otprilike 80 km/h. Visoki stupanj prijenosa koristi se za veću brzinu vožnje. Omogućujući učinkovitiji rad električnog motora, više energije baterije koristi se za kretanje automobila, a manje se troši kao toplina motora i prijenosa. Manje otpada znači veći domet od svakog punjenja.
Ingearova patentirana geometrija održava motor u neprekidnoj vezi s kotačima. Okretni moment iz motora nastavlja teći na kotače, čak i tijekom mijenjanja stupnjeva prijenosa. Koliko je poznato, Suziki će biti prvi korisnik ovog mjenjača.