Mazdini LED pokazivači smjera razlikuju se od drugih jer oponašaju otkucaje ljudskog srca. Sustav je službeno nazvan Dimming Turn Signals (DTS). Mazdi je cilj humanizirati automobilsko iskustvo. Mazdin interni magazin, Mazda Stories, razgovarao je s čovjekom koji stoji iza inovacije kako bi saznao zašto. Atsushi Yoshida je dizajner i voditelj razvoja svjetala u Mazdi i objašnjava zašto japanski proizvođač automobila nije mogao koristiti samo tipične LED pokazivače smjera nego se odlučio na tehnologiju koja vizualno imitira rad srca, s prigušivanjem i pojačavanjem svjetla.
– Želio sam unijeti osjećaj života u pokazivače smjera – osjećaj koji bi manifestirao koncept automobila kao umjetnosti – kaže Yoshida, ističući da su LED diode obično hladne i funkcioniraju on-off, odnosno uključuju se i isključuju, bez ikakvih prijelaza.
On i njegov tim koristili su elektrokardiogram za analizu otkucaja ljudskog srca. No tijekom razvoja bilo je problema jer s LED svjetlima suptilno prigušenje svjetla nije bilo jednostavno. Mazda je morala surađivati sa svojim dobavljačem kako bi prilagodila vrijeme u koracima od 0,01 sekunde prije nego što je pronašla savršenu soluciju. Tek tada se DTS mogao instalirati na CX-30.