Najave Europe unije o novom Euro 7 standardu emisija za vozila u cestovnom prometu izazvala je veliku buru. Primjenjivala bi se od 2025. godine., a njezin cilj je dodatno smanjenje emisija štetnih plinova novih vozila. Konkretno, to znači i ulaganje u nove tehnologije te poskupljenje automobila za par tisuća eura. Neće to biti preveliki problem za kupce BMW-a X5 ili Mercedesa S klase, ali nama kojima je plafon Dancia Sandero Stepway ili neki sličan model, dodatne dvije tisuće eura na cijenu ovog automobila bit će veliki izdatak.
Volkswagen i BMW stoga su iskoristili njemački portal za autoindustriju Automobilwoche kao platformu da iskažu svoje duboko neslaganje s novim planovima Europske unije. Oni su izrazito protiv ove odluke, a mišljenja su da je transfer nove tehnologije neizvediv u tako kratkom roku po pristojnim komercijalnim uvjetima.
U BMW-u su mišljenja da je Euro 7 norma instrument za raniji prestanak proizvodnje benzinaca i dizelaša jer se očigledno misli da će proizvođači automobila ići linijom manjeg otpora i odustajati od motora s unutarnjim sagorijevanjem. Europska komisija predstavila je svoje prijedloge za Euro 7 standard u studenom. Granice za automobile trebale bi biti samo djelomično niže nego prema emisijskom standardu Euro 6, koji je na snazi od 2015. No trebale bi se mjeriti u proširenom obliku testova u kojima bi se uzimali u obzir parametri poput hladnog starta i kratkih putovanja kada su emisije štetnih plinova (CO2, NOx…) višestruko veće.
– Kvaliteti zraka ne pomaže ako mjerimo emisije ispušnih plinova novog motora s unutarnjim sagorijevanjem s punim gasom i prikolicom za konje u prvoj brzini na planinskom prijevoju u Alpama – pomalo posprdno su javili iz Volkswagena. Zaključili su da je najbolji način za smanjenje emisija razvijati električnu mobilnost, ali to bi mogao biti problem ako će sve svoje resurse morati prebaciti na ispunjenje Euro 7 norme i razne homologacije.