U Njemačkoj već postoji nekoliko sličnih sustava, koji su u fazi testiranja, ali ovaj se čini najozbiljnijim jer pomoću pantografa, iznad kamiona, omogućuje brzo punjenje baterije. Sve više kamiona moglo bi uskoro biti na električni pogon. Projekt Hofer Powertraina nazvan je Multisector overhead line charging concept. Iza toga stoji zanimljiva ideja punjenja bez zaustavljanja. Naime, električni kamion bio bi opremljen pantografom, prikupljao bi električnu energiju iz žica iznad vozila, ali taj bi proces bio (dužinom) ograničen, odnosno temeljio bi se na brzom punjaču koji bi napunio baterije.
Punjači bi bili snage 3,75 megavata. Trenutno najjači brzi punjači za električne automobile uspijevaju puniti do maksimalnih 350 kW – dakle desetinu toga. Kamioni opremljeni sustavom nadzemnih kontaktnih vodova također bi se trebali puniti na konvencionalan način preko CCS ili MCS utičnica. Tvrtka još nije otkrila kada bi sustav mogao biti spreman za serijsku proizvodnju.