Vlasnik Tesle Prerak Patel vozio je svoj potpuno novi električni Model Y kada mu je upravljač ispao iz ležišta. Nakon nekoliko pisama tužbi i natezanja oko krivnje, američki proizvođač električnih automobila Tesla odlučio je zamijeniti cijeli automobil. No zanimljivo je kako se cijela priča odvijala. Vlasnik Tesle Model Y imao je svoje novo električno vozilo samo tjedan dana prije nego što se upravljač sam odvojio dok je vozio svoju obitelj autocestom. Srećom, uspio se sigurno zaustaviti i nitko nije ozlijeđen.
Činilo se da će Teslin servisni centar smatrati Patela odgovornim za problem, a spominjala se i cijena od 100 dolara. Onda je Patel pisano na Twitteru izvršnom direktoru Tesle Elonu Musku i uključio snimke zaslona svoju interakciju s Teslinim službenicima, kao i račun od 100 dolara. Potom je servisni centar na kraju poništio troškove popravka.
Patel je nastavio s anketom tražeći od ljudi na Twitteru da izaberu bi li prihvatili model Y natrag sa zamijenjenim upravljačem ili očekivali da im Tesla osigura potpuno novi automobil. Naravno, Twitteraši su u velikom broju glasali za novi automobil.
Na kraju je proizvođač zamijenio Model Y potpuno novim automobilom. Proizvođač električnih vozila također je Patelu poslao pismo, objašnjavajući da će otkupiti Model Y kojem je otpao upravljač. Međutim, Tesla kaže da nije bilo nikakvog kvara ili neusklađenosti i da zapravo nisu odgovorni, već da djeluju u činu dobre volje i da nije bilo opoziva vozila radi navedenog kvara.
@elonmusk @teardowntitan @CorySteuben
I am not a tech person. I would greatly appreciate a response from a technical/ mechanical professional. What is missing and why did the steering wheel fall off? pic.twitter.com/TStQ1nveMV
— Tesla, Y did the steering wheel fall off? Prerak (@preneh24) February 7, 2023