Priča o vozaču Modela Y kojemu je u vožnji otpao upravljač dobila je epilog: Njemu ide novo vozilo, a Tesla ne priznaje krivnju?!

Za ovu uslugu Tesla Service prvotno je naplatio 104 dolara za popravak, ali i dalje tvrdi da nije bilo kvara i da je promjena automobila čin dobre volje

Vlasnik Tesle Prerak Patel vozio je svoj potpuno novi električni Model Y kada mu je upravljač ispao iz ležišta. Nakon nekoliko pisama tužbi i natezanja oko krivnje, američki proizvođač električnih automobila Tesla odlučio je zamijeniti cijeli automobil. No zanimljivo je kako se cijela priča odvijala. Vlasnik Tesle Model Y imao je svoje novo električno vozilo samo tjedan dana prije nego što se upravljač sam odvojio dok je vozio svoju obitelj autocestom. Srećom, uspio se sigurno zaustaviti i nitko nije ozlijeđen.

Činilo se da će Teslin servisni centar smatrati Patela odgovornim za problem, a spominjala se i cijena od 100 dolara. Onda je Patel pisano na Twitteru izvršnom direktoru Tesle Elonu Musku i uključio snimke zaslona svoju interakciju s Teslinim službenicima, kao i račun od 100 dolara. Potom je servisni centar na kraju poništio troškove popravka.

Patel je nastavio s anketom tražeći od ljudi na Twitteru da izaberu bi li prihvatili model Y natrag sa zamijenjenim upravljačem ili očekivali da im Tesla osigura potpuno novi automobil. Naravno, Twitteraši su u velikom broju glasali za novi automobil.

Na kraju je proizvođač zamijenio Model Y potpuno novim automobilom. Proizvođač električnih vozila također je Patelu poslao pismo, objašnjavajući da će otkupiti Model Y kojem je otpao upravljač. Međutim, Tesla kaže da nije bilo nikakvog kvara ili neusklađenosti i da zapravo nisu odgovorni, već da djeluju u činu dobre volje i da nije bilo opoziva vozila radi navedenog kvara.