Što ćemo voziti u budućnosti: Još jedan mali automobil nestaje s tržišta?!

U Volkswagenu su objavili da će mali gradski automobili s Euro 7 normom biti skuplji od tri do pet tisuća eura

Da se našalimo, vozit ćemo – bicikl! Segment malih gradskih automobila polako odumire pa ako niste pripadnik više klase, direktor u poduzeću koji ima pravo na službeni automobil, uskoro bi vas pogled na cjenik novih automobila mogao osupnuti jer nećete naći ništa ispod 20.000 eura. Polako mi se steže grlo jer i sam očekujem kupnju novog automobila za dvije do tri godine i na kraju bi mogle ostati samo mrvci na stolu, sa skromnim budžetom s kojim raspolažem.

Ford je najavio da ukida Fiestu, Volkswagen razmišlja o Polu, a i drugi kalkuliraju. Pišemo već dugo o Euro 7 standardu emisija i njegovom utjecju na tržište automobila, a ovo su prve konkretne mjere, odnosno najave. Razvoj i ugradnja tehnologija za male gradske automobile iziskuju velika ulaganja i tehnologija koje će se na kraju preliti na kupce. Britanski Autocar javlja da Kia planira ukinuti Rio, svoj popularni automobil u B segmentu.

Magazin javlja da će južnokorejski automobil izaći s tržišta Europe i Velike Britanija kasnije ove godine, a bliski Kia Stonic služit će kao njegova zamjena u salonima.

Podsjetimo, u Volkswagenu su objavili da će mali gradski automobili s Euro 7 normom biti skuplji od tri do pet tisuća eura i zato je proizvođačima automobila jednostavnije skinuti ih s proizvodne trake.