Prema Autobahngesellschaftu, razlog za to su pukotine koje se stvaraju na zavarenim šavovima u tijelu mosta, a uzrok tome može se tražiti u zamoru zavarenih čeličnih spojeva. U tijeku su opsežna istraživanja mosta koji je izgrađen 1972. godine i visok je 136 metara. Stručnjaci trenutačno pregledavaju 935 metara dugu konstrukciju. Snažan porast prometa kamiona i povećanje opterećenja mogli bi dovesti do preranog zamora materijala i time do smanjenja korisnog vijeka trajanja. Isti problem postoji s brojnim drugim cestovnim mostovima u pokrajini Rhineland-Pfalz iz 1960-ih i 1970-ih.
Ni Nijemcima ne ide najbolje: Zbog dotrajalosti im vijadukti i mostovi na autocestama nisu u najboljem stanju!
Mnogim mostovima bliži se kraj roka trajanja, a tomu u prilog ide i činjenica da se promet na Autobahnu udvostručio u posljednjih četrdesetak godina
Drugi po visini most/vijadukt na autocestama u Njemačkoj pokazuje znakove oštećenja, koja su toliko ozbiljna da se njime može voziti samo smanjenom brzinom. Ograničenje brzine 60 km/h sada se primjenjuje na desnoj traci mosta Winninger u blizini Koblenza, a ograničenje od 80 km/h na lijevi trak koji je dopušten samo za automobile, objavila je savezna tvrtka za autoceste. Teretna vozila u prometnim gužvama moraju držati razmak od najmanje 50 metara. Zasad je zabranjen prijevoz posebno teških tereta.
Mnogim mostovima bliži se kraj roka trajanja, a tomu u prilog ide i činjenica da se promet na Autobahnu udvostručio u posljednjih četrdesetak godina. Pred državom su velika ulaganja u modernizaciju.