Volkswagenov ID. Buzz na hrvatskom je tržištu: Bulli živi…

Volkswagen je napokon zaigrao na emocije i taj će se potez njemačkom divu sigurno isplatiti...

U životu smo prolazili sve i svašta, bilo je lijepih i onih manje lijepih trenutaka, ali neki događaji ili stvari bude lijepe uspomene i toplinu oko srca. Ako su vam automobili dragi – to je sjećanje na neopisivo simpatični Volkswagenov van T1 Bulli, koje je pokazao da i Nijemci mogu biti zaigrani i svijetu isporučiti proizvod koji će emotivno rezonirati na istoj frekvenciji kao i kod mnogih esteta.

Volkswagen je na hrvatsko tržište doveo ID. Buzz, električni kombi u putničkoj i Cargo izvedbi, koji je najljepša posveta upravo tom dijelu povijesti njemačke marke – emotivnom. Električni van iz svih kutova izgleda kao golemi bombon, nešto poput divovske puslice u Istjerivačima duhova, ali bez zlih namjera. Poveznice s Bullijem su vidljive na mnogim detaljima, osim, naravno, u hi-tech unutrašnjosti. U njoj bismo voljeli vidjeti i malo više funkcionalnih tipki, ali digitalizacija je kurs koji je zauzeo Volkswagen i s njega očigledno nema odustajanja. U VW-u očigledno misle da smo svi ljubitelji IT industrije te da nam čeprkanje po tabletu otkriva smisao života.

Kao i kod ostalih električnih VW-a, motor je od 204 KS, a pogon je bazično stražnji (uskoro dolazi i opcija 4×4 te veća baterija), baterija od 77 kWh je u podnici vozila, što posebno kod ovog tipa vozila pomaže u stabilnosti. Praktični doseg je doista blizu deklariranome od 423 km, a maksimalna brzina punjenja je 170 kW.

S dužinom od 4712 cm ID. Buzz omogućuje raskoš na svih pet sjedala u kabini (uskoro dolaze i opcija sa šest ili sedam sjedala), a tu je i prtljažnik od 1121 litre – i više nego dovoljno za duga putovanje. Cargo ima prostor za dvije euro palete ili 3900 litara teretnog prostora.

U vožnji? Prvi kilometri prijeđeni s ID. Buzzom su nam pokazali da je tih, odnosno tek iznad 130 km/h na autocesti raste buka otpora zraka i kotrljanja kotača. Također, unatoč povećanoj masi, lako je upravljiv, a može i bez većih problema (čitaj podupravljanja) zadržati visoke brzine u zavojima. Naravno, ne očekujte od Buzza da zuji i ubada poput Golfa GTI, ali sigurnost i stabilnost vam uvijek može isporučiti.

Bulli, oprostite ID. Buzz, je opremljen svim poznatim sustavima aktivne sigurnosti. Početna cijena za putničku verziju je od 63.744 eura. Za kraj? Volkswagen je u svom bogatom repertoaru napokon zaigrao na emocije. Čini se da će mu se ovaj potez isplatiti. Radujemo se testovima ID. Buzza i (posebno) pogledu na verzije s razigranom dvobojnom karoserijom.