Aktualna osma generacija Volkswagen Golfa bit će posljednja koja će imati motor s unutarnjim sagorijevanjem. Prema pisanju Automobilwochea, šef VW-a Thomas Schaefer rekao je da će osma generacija Golfa biti posljednja s dizelašima i benzincima, nakon redizajniranja sljedeće godine. Schaefer je ostavio otvorena vrata za potencijalno oživljavanje Golfa na benzinski pogon u budućnosti, rekavši da bi se to moglo dogoditi ako se dramatično promijene prilike u svijetu do 2027. godine, ali Volkswagen to ne planira. Umjesto toga, VW trenutno želi elektrificirati sve svoje osnovne modele.
– Jasno je da se nećemo odreći legendarnih imena kao što su Golf, Tiguan i GTI modela, već ćemo ih prenijeti u električni svijet – rekao je. Schaefer je rekao da je VW-ov cilj održati duh Golfa živim dok prelazi na potpunu elektrifikaciju.
Električna deveta generacija Golfa doći će krajem desetljeća – cilj cijele marke je postati potpuno električna do 2033. godine. Prema Schaeferu, to se neće dogoditi barem do 2028., kada će VW postupno ukinuti svoju trenutnu MEB platformu i lansirati novu SSP električnu arhitekturu. Za razliku od MEB-a, SSP platforma moći će podržati veći izbor automobila, poput većih SUV vozila.
Moguće je da bismo već 2028. mogli vidjeti Volkswagen Golf ili ID Golf temeljen na SSP-u, što će započeti putovanje marke u punu elektrifikaciju i zatvoriti jedno poglavlje autoindustrije.