Golf I CityStormer: Znate li da je Volkswagen ugradio električni pogon u prvu generaciju svog kompakta?!

Automobil je imao oko 1500 kg, 600 kg više od standardnog Golfa I

Dugo je Volkswagen eksperimentirao s električnim pogonima, mnogo prije nego što je on postao važna činjenica u autoindustriji. Povijest Volkswagenova najpopularnijeg modela, Golfa, je i povijest razvoja električnog pogona. Originalni Volkswagen Golf predstavljen je 1974. godine. Dvije godine kasnije proizvođač iz Wolfsburga predstavio je dvije nove verzije, legendarni sportski GTI, ali i električni Golf. Ovo eksperimentalno vozilo korišteno je za istraživanje pogona električnih automobila nakon naftnog šoka 1973. godine i rasta cijena goriva. Proizvedeno je samo nekoliko primjeraka.

Međutim, Volkswagen nije taj projekt zatvorio u ladicu. Volkswagen je vratio električni Golf 1981. i to pod nazivom CityStormer (u prijevodu, gradski električni automobil) koji je razvijen s dobavljačem energije RWE. Oko 25 vozila proizvedeno je i korišteno u voznom parku RWE-a, s olovnim baterijama ukupnog kapaciteta 11,4 kWh, koje su nudile približno 60 km autonomije.

Automobil je imao oko 1500 kg, 600 kg više od standardnog Golfa I, a njegov prednji elektromotor razvijao je samo 22 KS. Dovoljno za maksimalnih 95 km/h i 13 sekundi do 100 km/h.

Nakon Golfa prve generacije, Volkswagen je eksperimentirao s električnim pogonima sve do treće generacije. Tada se stalo, sve do Golfa 6, pa Golfa 7 i potom električnog kompakta ID.3.