Ponuda jeftinih električnih automobila u Europi brzo će rasti. No teško je očekivati da će to biti automobili koji će dolaziti iz Europe, smatra šef Stellantisa Carlos Tavares. Nedostaci u strukturi troškova u usporedbi s Kinom i drugim zemljama nepremostiva su razlika. Direktor četvrte najveće svjetske automobilske tvrtke na simpoziju CAR u njemačkom Bochumu obećao je model koncerna koji će koštati manje od 25.000 eura. Najjeftiniji električni model grupe trenutno je Fiat 500, mali automobil koji košta oko 30.000 eura. Stellantis u svom portelju ima Opel, Peugeot, Fiat i Jeep.
Tavares spominje troškove za koje vjeruje da su previsoki za industriju u Europi: oni bi nosili rizik od iseljavanja automobilske industrije. Europa bi se tada transformirala iz industrijske lokacije u mjesto za kineske i američke turiste. On ne smatra rješenjem protekcionizam ili vraćanje uvoza iz zemalja s niskim plaćama. Umjesto toga, Europa mora prihvatiti konkurenciju – i raditi više, ili barem pametnije.