BYD razmatra tri zapadnoeuropske zemlje kao moguće lokacije za novu tvornicu automobila. Kineski proizvođač automobila razgovara s francuskom vladom o izgradnji tvornice u toj zemlji, izvijestile su francuske novine Les Echos. No Njemačka i Španjolska druge su potencijalne lokacije, prema izvještajima kineskih medija. Velika Britanija nije kandidat zbog Brexita. Izvršna potpredsjednica BYD-a Stella Li izjavila je za Bloomberg u veljači da proizvođač automobila želi proizvoditi automobile u Europi i provodi studije izvedivosti. Vjerojatnije je da će BYD izgraditi vlastitu tvornicu nego preuzeti tvornicu koju zatvara poznati proizvođač automobila, poput Fordove tvornice u Saarlouisu u Njemačkoj. Tvrtka planira odrediti lokaciju za tvornicu prije kraja godine i planira započeti proizvodnju 2025.
BYD je započeo širenje u Europi prošle godine s tri električna modela: kompaktnim crossoverom Atto 3 (na slici), velikim SUV-om Tang i velikom limuzinom Han. Mali hatchback Dolphin stići će u europske prodajne salone sljedećeg mjeseca, a limuzina Seal krenut će u prodaju u Europi u rujnu. BYD-ova europska tržišta sada uključuju Njemačku, Francusku, Veliku Britaniju, Španjolsku i skandinavske zemlje, a ići će se i dalje. Tvrtka ima tvornicu električnih autobusa u Mađarskoj, koja je otvorena 2016.