U trenutku kada većina proizvođača automobila razmišlja o što bezbolnijem prijelazu na električna vozila, BMW još pokušava iscijediti maksimum iz benzinaca i dizelaša i paraleleno igrati na razvoju EV-a. Uglavnom, u planu je nova generacija dizelskih i benzinskih motora s četiri, šest i osam cilindara. Kako prenosi Handelsblatt, nove pogonske jedinice prodavat će se i u sljedećem desetljeću. Razlog za to je jednostavan: SUV-ovi X5, X6 i X7 još uvijek se odlično prodaju. Osim toga, električni automobili još nisu dovoljno probili kinesko tržište, koje je proizvođačima iznimno važno.
Zajedno s gorivnom ćelijom vodika, BMW bi tada u ponudi imao tri različita pogona.
Na kraju, BMW više neće proizvoditi motore s unutarnjim izgaranjem u Njemačkoj od 2024. Glavna tvornica u Münchenu je pretvorena pogon za sklapanje električnih automobila. Dizelski i benzinski motori proizvode se u Austriji, Velikoj Britaniji i Kini.