Rješenje već postoji na tržištu i koristimo ga za punjenje pametnih telefona. No masa te baterije mjeri se u dekagramima.
Patentne slike prikazuju Ford Bronco kao testno vozilo. Dodatna baterija uključuje mnoštvo baterijskih modula kao i kabel za punjenje. Krovna kutija u kojoj se nalazi sastoji se od sloja obloženog poliuretanskom pjenom i otvorima za zrak kako bi se reduciralo povećanje topline koja se stvara punjenjem. Podaci o kapacitetu vanjske baterije nisu otkriveni.
Na pamet nam pada nekoliko razloga zbog kojih uz riječ – genijalna stavljamo znakove navodnika. Krovna kutija smanjuje efikasnost vozila i povećava potrošnju električne energije. Tako bi i značajno porasla masa vozila, što bi opet rezultiralo većom potrošnjom. Na kraju, velika masa na krovu vozila rezultirala bi i problemima sa stabilnošću vozila, pogotovo u zavojima.
Vidjet ćemo je li Ford ovu tehnologiju predstavio samo kao ideju ili doista planira raditi na krovnoj bateriji. Zasad smo bliži prvoj opciji.