Komu treba 1001 KS i 16 cilindara da postigne lude brzine kada to možete sa samo četiri cilindra i 300 KS? Naravno, ovo shvatite i kao šalu jer ovdje je ipak riječ o ultralaganom i aerodinamičnom modelu. Riječ je o MG-u EX181 iz 1959. godine, brzom eksperimentalnom automobilu koji maksimalnom brzinom konkurira Bugatti Veyronu, ali tu sličnosti prestaju. Ovo je ipak specijalizirani model za rušenje brzinskih rekorda, koji na cestu nije mogao.
U kasnim 50-ima, MG je krenuo u lov na brzinske rekorde. Počevši s mizernih 68 KS, inženjeri tvrtke ugradili su na četverocilindrični masivni kompresor. Također, pomiješali su 86 posto metanola s nitrobenzenom, acetonom i sumpornim eterom pa je mali 1,5-litreni motor došao do impresivnih 300 KS. Uz koeficijent otpora zraka od samo 0,12 sve je bilo spremno za sjajan rezultat.
Vožnja za postavljanje rekorda održana je na Bonneville Salt Flatsu u državi Utah, SAD. Vozač je bio Phil Hill, a postigao je 409 km/h, što je bio rekord za motore malog obujma.