Znanstveni tim pod vodstvom Sveučilišta u Michiganu dobio je znatnu potporu od 1,2 milijuna dolara od Nacionalne zaklade za znanost za razvoj i testiranje Battery Sleuth, sigurnosnog sustava vozila koji štiti od sofisticiranog bežičnog hakiranja i provala. Ono što izdvaja Battery Sleuth je njegov neobičan pristup autentifikaciji, zaobilazeći konvencionalne metode poput keyless entry sustava i standardiziranih mreža. Umjesto toga, sustav autentificira vozače mjerenjem fluktuacija napona unutar električnog sustava vozila. Za interakciju sa sustavom vozači koriste tipkovnicu priključenu na pomoćnu utičnicu.
Krađa automobila doživjela je popriličnu evoluciju u posljednja desetljeća ili dva, zahvaljujući napretku u svijetu tehnologije. Sada se automobili kradu pomoću relejnih kutija ili im se pristupa pomoću prednjih svjetala. Battery Sleuth je prilično jednostavan. Između akumulatora automobila i njegovog električnog sustava spojen je uređaj koji prati fluktuacije napona. Vozač ili vlasnik komuniciraju ili otključavaju spomenuti uređaj putem stare numeričke tipkovnice ili malo naprednijeg senzora otiska prsta, spojenog na utičnicu u automobilu, tamo gdje je (nekad bio) smješten upaljač za cigarete.
Nakon što se unese pravi kod, Battery Sleuth će prenijeti “naponski otisak prsta” putem električnog sustava i omogućiti bateriji da se vozilo pokrene. Ako zaboravite svoj kod – ili lopovi uspiju u krađi – uređaj ograničava distribuciju baterije, dopuštajući samo svjetlima, brisačima i pokazivačima smjera da rade, odnosno, nema dovoljno energije za pokretanje motora.
Sveučilište u Michiganu provelo je neke rane testove ove tehnologije na osam vozila i otkrilo da je Battery Sleuth 99,9 posto učinkovit u otkrivanju i sprječavanju nezakonitih aktivnosti. Ovaj uređaj niske razine tehnologije radi jer, kako su rekli znanstvenici, nema se što hakirati.
Sveučilište najavljuje da su potrebne najmanje tri godine dodatnih testiranja i istraživanja prije nego što bi uređaj tipa Battery Sleuth mogao biti spreman za potrošnju na masovnom tržištu.