Teksas su pogodili ekstremni toplinski valovi, tjednima su temperature bile veće od 35 stupnjeva, a Boschevi mehaničari sada otkrivaju kako je vruće vrijeme utjecalo na automobile, izvještava KXAN. Neki uobičajeni – često se dodatno troše akumulatori, koji imaju tendenciju lošeg rada na ekstremnim vrućinama, a tu su i probušene gume kao rezultat gubitka tlaka zbog vremenskih prilika. U posljednje su vrijeme ti problemi popraćeni novim malfunkcijama jer toplina razgrađuje neke druge spojeve poput gume u metlicama brisača vjetrobranskog stakla. Naime, gumeni dio se slomi, a onda ostaje metalna ruka koja grebe staklo. Trošak zamjene metlica brisača nije ništa u usporedbi s cijelim prednjim vjetrobranskim staklom.
Velike vrućine negativno utječu i na kočnice automobila. Kočiona tekućina može apsorbirati vlagu, pri čemu toplina ispod poklopca motora uzrokuje širenje te vlage. Kada se to dogodi, osjećaj pritiskanja kočnice može biti ‘spužvast’, pri čemu vlasnik vozila mora odvesti automobil na servis.