Gradi se trajekt koji će pokretati samo struja: U njemu će biti pohranjena najveća baterija…

Trajekt Ro-Pax imat će ukupnu dužinu od 130 metara. Također je poznato da će imarti ogromnu bateriju od 40 MWh

U australskom brodogradilištu Incat Tasmania urugvajska tvrtka Buquebus naručila je jedan poseban trajket-katamaran. Pokretati brod golemih dimenzija nije lak zadatak. Zahtjevi rastu ako odbacite dizelske motore i odlučite se isključivo za električnu energiju. Brod o kojem je riječ, kada bude dovršen, imat će ukupni kapacitet od 2100 putnika, ne računajući posadu te dovoljno prostora za 225 automobila. Osim toga, ponudit će i opciju duty-free shopa na više od 2000 četvornih metara. Naravno, za one koje svrbe prsti i koji bez shoppinga ne mogu ni dok plove.

Brod će ploviti na zasad nepoznatim relacijama u Južnoj Americi. Trajekt Ro-Pax imat će ukupnu dužinu od 130 metara. Također je poznato da će imarti ogromnu bateriju od 40 MWh, koja je najveća u jednom plovilu…

Za usporedbu, puno veći trajekt P&O-a Pioneer ima kapacitet baterije od 8,8 MWh, a nadolazeći Saint-Malo tvrtke Brittany Ferries imat će kapacitet skladištenja energije od oko 11,5 MWh. Za razliku od ovih brodova, koji su hibridni, nadolazeći katamaran Buquebús bit će potpuno električni. Napajati će ga isključivo baterije na brodu koje će se puniti s obale.