Proizvođači, poput Volva, Audija, Mercedesa ili Jaguara, požurili su objaviti datume od kojih neće više proizvoditi benzince i dizelaše te se posvetiti isključivo električnim modelima. Trandovi su takvi, ali ne znači da će ih većina slijediti. BMW, na primjer, nema namjeru ići isključivo u jednom smjeru. Radi se na novoj generaciji benzinskih i dizelskih motora te ih se planira proizvoditi i u sljedećem desetljeću.
Govoreći za CarExpert, Frank Weber, član upravnog odbora za razvoj BMW Grupe, jasno je dao do znanja da BMW neće objaviti datum kada će BMW napustiti svoje dizelske i benzinske motore. Weber je izrazio da BMW predviđa budućnost u kojoj motori s unutarnjim izgaranjem harmonično koegzistiraju s elektrificiranom ponudom, pružajući kupcima izbor između ICE i BEV pogonskih sklopova u sljedećih 10-15 godina.
BMW paralelno ide i u smjeru elektrifikacije. Tvrtka je postavila cilj da do kraja desetljeća prodaje najmanje 50 posto električnih vozila. Ovaj dvostruki pristup ima za cilj zadovoljiti širi spektar potrošača, dopuštajući im da odaberu pogonski sustav koji najbolje odgovara njihovim potrebama bez kompromisa.