U Berlinu su nakon 13-mjesečnog testnog razdoblja i gotovo 1400 misija odlučili da će vatrogasno i pomoćno vozilo s električnim pogonom (eLHF) postati sastavni dio flote lokalnih vatrogasaca. Od rujna 2020. vatrogasno vozilo na električni pogon dio je voznog parka i testirano je u svakodnevnom radu od 1. veljače 2021. do 28. veljače 2022., a berlinska vatrogasna brigada istaknula je pozitivan zaključak za upotrebu ovog vozila. Sasa postrojbi stižu nova vozila. U sklopu inovacijskog partnerstva s austrijskim proizvođačem gospodarskih vozila Rosenbauer, dogovoren je daljnji razvoj vozila i prijenos vozila u vlasništvo berlinskih vatrogasaca. Cilj je, naravno, smanjiti emisije štetnih plinova u vozilima javnih službi.
Tijekom probnog razdobolja, eLHF je prešao oko 14.000 kilometara. Kamion ima domet od 100 km s punim baterijama. Više od 95 posto operacija moglo se izvesti isključivo električnim putem, što znači da je zadani cilj od najmanje 80 posto premašen.
Rezultat je mogao biti još bolji da najbliža punionica nije bila u kvaru dva tjedna i da nije bilo problema s punjenjem nakon ažuriranja softvera za eLHF. Ovi su incidenti bili i razlogom produljenja testnog razdoblja s dvanaest na trinaest mjeseci.
Ovaj kamion teži je gotovo četiri tone od klasičnih vatrogasnih vozila, ali to je cijena velikog paketa baterija. Domet s punom baterijeom je oko 100 kilometara, piše berlinska vatrogasna brigada na svojoj stranici. No nije to jedina tehnologija. Naime, u vozilo je ugrađen i dizelski motor te spremnik od 130 litara. Cilj je, naravno, produženje dometa. Na mjestu požara ili nesreće, Rosenbauer RT može raditi na struju do 90 minuta. Dizelski motor može raditi oko četiri sata.