SUV srednje veličine, Škoda Kodiaq, službeno ulazi u drugu gneraciju. Ovo su prve fotografije novog modela koji na tržište dolazi početkom sljedeće godine. Dizajn bismo mogli nazvati varijacijom na temu prethodnog Kodiaqa, ali s brojnim modernim detaljima. Tu su i dalje podijeljena prednja svjetla, bočna silueta sada je izduženija, a modernizirana su i stražnja svjetla, koja su spojena uzdužnim elementom. Promjene su suptilne, Škod je očigledno igrala na sigurno jer se radi o jednom od najvažnijih modela marke koji je dosad prodan u više od 800 tisuća primjeraka.
Škoda je rastegnula novi Kodiaq do 4758 mm (+61 mm), dok je međuosovinski razmak ostao isti (2971 mm). Automobil je minimalno uži i niži od prethodnika. Što se tehnologije tiče, svi poznati sustavi aktivne sigurnosti su tu, a nova su LED Matrix svjetla su s 50 posto više svjetlosnih elemenata.
U interijeru je velika novost premještanje ručice mjenjača na stup upravljača (svi modeli su automatici). Infotainment dolazi u veličinama od 10 ili 13 inča, ovisno o opremi. Ispod njega su funkcijske tipke koje je moguće konfigurirati da se pomoću njih namještaju funkcije klima-uređaja, audio sustava, grijanja i hlađenja sjedala…
Praktičnost je bez premca u ovom segmentu, a tu je i prtljažnik od 910 litara ili 75 litara veći nego prije. Odlučite li se za model sa sedam sjedala, obujam prtljažnika iznosi 340 litara iza trećeg reda.
Od motora, za svakoga po nešto – sve počinje s 1,5 TSI koji koristi blagu hibridnu tehnologiju i ima 150 KS te tehnologiju deaktivacije dvaju cilindara pri nižim opterećenjima.
Veći 2,0 TSI ima 204 KS i dolazi s pogonom na sve kotače, dok se 1,5 TSI nudi samo s prednjim pogonom. Oni koji ipak žele dizelski motor mogu dobiti 2,0 TDI FWD sa 150 KS i AWD 193 KS. Mjenjači su automatski sedamstupanjski. Na kraju, tu je i plug in hibrid s prednjim pogonom i 204 KS, koji ima domet od 100 km samo na struju. Na izmjeničnim izvorima električne energije brzina punjenja je 11 kWH, a na istosmjernim 50 kWh.