Mercedes je razbio svoja dva električna automobila: Kako su prošla u frontalnom crash testu?!

Premda su to vozila s velikom masom, u oba slučaja sigurnosni prostori za putnike ostali su netaknuti i vrata su se mogla otvoriti.

O električnim automobilima stvaraju se razni mitovi i legende, a tako je sa svim novim tehnologijama. Doduše, električni automobili nisu neki veliki novitet, ali je zato nova ideja da bi oni trebali postati naša budućnost. Dakle, jedna od pretpostavki je da će se u slučaju sudara brzo zapaliti zbog baterija opremljenih kemijskim spojevima koji podržavaju gorenje. No testovi sudara, ali i same nesreće idu u prilog toj tehnologiji. Zapalit će se električni automobili, ali ne češće od benzinaca i dizelaša.

U svrhu dokazaivanja sigurnosti električne tehnologije Mercedes je razbio svoja dva modela, odnosno pripremio crash test. Sudarili su se frontalno Mercedes EQA i EQS, jedan težak 2,2 tone, drugi 3 tone. Oba vozila postizala su 56 km/h i imala su 50 posto pokrivenosti prilikom samog udara. Testni scenarij prikazuje uobičajenu vrstu nesreće na lokalnim cestama. Brzina simuliranog sudara uzima u obzir da bi vozači ipak pokušali zakočiti u stvarnoj nesreći prije nego što se vozila sudare. Ona nadmašuje zahtjeve za Euro NCAP testove sudara, koji se odvijaju pri brzini od 50 km/h.

Premda su to vozila s velikom masom, u oba slučaja sigurnosni prostori za putnike ostali su netaknuti i vrata su se mogla otvoriti. Sustavi visokog napona automatski su se deaktivirali tijekom sudara, a same baterije ostale su netaknute.

U Mercedesu tvrde da su na 150 mjernih točaka na po dvije odrasle lutke zabilježeni niski rizici od opasnih ozljeda.