Studija Allensbach Instituta za istraživanje javnog mnijenja (IfD) koje je provedena za Njemačku udruge automobilske industrije (VDA), reprezentativna je anketa njemačkog stanovništva u dobi od 16 i više godina koja pokazuje da je spremnost za kupnju električnog automobila povećana. Ipak, udio ispitanika koji namjeravaju kupiti novi električni automobil u nadolazećim godinama je relativno nizak i iznosi 16 posto. Istraživanje također pokazuje da 31 posto namjerava kupiti benzinac. Kod kupnje električnih automobila Nijemcima su presudne subvencije. Bez toga su im električni automobili očigledno preskupi. Početkom godine, međutim, subvencije za električna vozila značajno su smanjene, a u sljedećoj godini planira ih se dodatno smanjiti te u srednjoročnom razdoblju potpuno ukinuti.
Ovu su glavni razlozi za kupnju električnog automobila…
Razlozi za kupnju električnog automobila | Postotak populacije |
---|---|
Subvencije | 53 posto |
Jeftiniji porezi i osiguranja | 46 posto |
Električni automobil je tiši | 39 posto |
Visoke cijene benzina | 37 posto |
Rast broja punionica | 35 posto |
Zaštita klime | 34 posto |
Sve veći broj električnih vozila na cestama | 34 posto |
Električni automobil odgovara mojim dnevnim potrebama | 28 posto |
Električni automobili su budućnost | 27 posto |
Niži troškovi servisa | 19 posto |
Punjenje kod kuće | 18 posto |
Ubrzanje električnih vozila | 10 posto |
Odgovara mom stilu vožnje | 10 posto |
Elketrični automobil mi pristaje | 8 posto |