Studija provedena na 18.000 električnih automobila pokazuje koliki se domet gubi na zimskim temperaturama. U prosjeku, 29,7% dometa nestaje kada temperature padnu na nula stupnjeva Celzija, prema Recurrentu. Primjerice, norveški NAF & Motor provodi godišnji ispit dometa novih električnih automobila. U protekle dvije godine na njihovom testu su kao pobjednici izašli razni Teslini modeli. Ali u tim testovima automobili kreću iz grijane garaže i s ciljem mjerenja razlike u odnosu na navedeni WLTP domet. Sada je američki Recurrent proveo istraživanje na osnovu podataka za 18.000 električnih automobila u realnim uvjetima.
Studija pokazuje da u prosjeku električni automobili imaju 70,3% svog stvarnog dometa kada termometar padne ispod nula stupnjeva, u usporedbi s idealnim uvjetima. Test je jasno pokazao da svi električni automobili gube domet, ali da oni opremljeni toplinskom pumpom prolaze znatno bolje. Najbolje je prošao Audi e-tron (Q8 e-tron), izgubivši u prosjeku raspon od 16% na temperaturama ispod nule. Volkswagen ID.4 izgubio je čak 46 posto dometa. Neke varijante ID.4 u SAD-u nemaju toplinsku pumpu što ih je vjerojatno skupo koštalo. Teslini automobili koji imaju toplinske pumpe dobro su prošli s padom od 24 posto za nekoliko modela. Međutim, u usporedbi sa službenim podatcima EPA-e (Agencija za zaštitu okoliša SAD-a), nekoliko Teslinih automobila izgubilo je oko polovice dometa.
Nekoliko je razloga zašto električni automobili gube toliki domet na zimskoj hladnoći. S jedne strane, kemija baterija slabije djeluje na hladnim temperaturama, a tu je i energija potrebna za grijanje kabine.
Pogledajte koliki je gubitak u postocima po pojedinim modelima automobila: