Ideja o zamjeni baterije u ispražnjenom električnom automobilu kao brza alternativa punjenju kabelom nije ništa novo. Između ostalog, komercijalizirao ju je kineski proizvođač električnih automobila Nio u Europi, a također je već uobičajena praksa u Kini. No europski proizvođači dosad tu ideju nisu smatrali vrijednom razrade. Ključna je riječ – dosad! Stellantis je objavio vijest o partnerstvu s Ampleom, a cilj je tehnologija zamjene baterija. Pilot projekt kreće sljedeće godine u Madridu i sastojat će se od 100 Fiata 500e koji će biti dio Stellantisove usluge dijeljenja automobila.
Ample je razvio modularni, zamjenjivi baterijski paket dizajniran da stane u što više električnih automobila. Omogućuje Stellantisu da testira tehnologiju bez značajnih promjena na platformama vozila.
Stanice za zamjenu baterija su male i mogu se postaviti za tri dana. Kada se električni automobil opremljen tehnologijom Ample približi stanici, otkrivanje je automatsko te uz pomoće palikacije promjena traje manje od pet minuta.