Volkswagen i čelnici Radničkog vijeća dogovorili su mjere ušteda u sljedećih nekoliko godina u visini od 10 milijardi eura. Ideja je osigurati zdraviji razvoj kompanije i amortizirati manje profitne marže, piše Automotive News Europe. Mjere također uključuju ubrzanje vremena razvoja i proizvodnje, smanjenje troškova osoblja i provedbu učinkovitije strategije nabave.
Cilj je do 2026. godine povećati profitnu maržu na 6,5 posto, u odnosu na 3,4 posto u prvih devet mjeseci ove godine. VW planira uštedjeti 320 milijuna eura godišnje kroz bolju učinkovitost u svojoj nabavi, generirati više od 250 milijuna eura godišnje optimizacijom postprodajnog poslovanja i uštedjeti više od 200 milijuna eura godišnje poboljšanjem vremena proizvodnje. Daljnjih 400 milijuna eura godišnje uštedjelo bi se smanjenjem broja testnih vozila koja se koriste u tehničkom razvoju (do 50 posto), uz više digitalnih testiranja.
Ako bude potrebno, proizvođač automobila također može ponuditi selektivne sporazume o raskidu ugovora u cijeloj tvrtki, rekao je član odbora za ljudske resurse Gunnar Kilian. U memorandumu osoblju ranije ovog mjeseca, proizvođač automobila rekao je da planira smanjiti troškove administrativnog osoblja u marki VW za petinu, uštedjeti milijardu eura do 2028. smanjenjem razvojnih ciklusa proizvoda s 50 mjeseci na tri godine, skratiti vrijeme proizvodnje…
VW je prva marka VW Grupe koja je prošla kroz akciju smanjenja troškova. Proizvođač automobila je već proveo zamrzavanje zapošljavanja, otpustio privremene radnike i srezao proizvodne smjene u svojim njemačkim tvornicama dok glavni izvršni direktor Oliver Blume ima za cilj poboljšati zaradu marke VW, što je otežano slabijom potražnjom za električnim vozilima od očekivane. Proizvođač automobila je pod pritiskom, posebno u Kini, gdje je izgubio vodeću poziciju na tržištu.