Od 1. siječnja u Francuskoj više nema subvencija za električne automobile iz Kine. Francuska vlada umotala je ovu uredbu u ekološku ambalažu. Za električne automobile u Francuskoj je subvencija od 5000 do 7000 eura. Razlog za izbacivanje kineskih automobila iz sustava poticaja je činjenica da su u Kini ekološki standardi manje strogi. Barem tako tvrdi francuska vlada. Bonus se sada temelji na količini emisija CO2 oslobođenih tijekom proizvodnog procesa i u sustavu će biti samo električni automobili s CO2 otiskom manjim od 14,75 tona. Budući da Kina često koristi ugljen u proizvodnji (električnih) automobila, subvencija nema.
Jedna žrtva ove mjere nam je poznata – Dacia Spring je među tri najpopularnija električna automobila u Francuskoj s 26.951 prodanim primjerkom između siječnja i studenog. No ona se proizvodi u Kini. Tesla Model 3, Smart #1 i MG4 također gube poticaje i ti modeli također su visoko na ljestvici prodaje električnih automobila. Ova vozila zajedno čine 26 posto francuske prodaje električnih vozila.
Stručnjaci tvrde da je ovo protekcionistička mjera, odnosno zaštita francuske i europske autoindustrije.