Novi strah europske autoindustrije od kineskih vozila: Nisu problem samo električni automobili nego i jeftini benzinci!

Europska autoindustrija blago je uzdrmana, a tek se čeka odgovor

Dok njemački proizvođači automobila u Europi planiraju tranziciju na električna vozila i prestaju s proizvodnjom mnogih verzija vozila s motorima s unutranjim sagorijevanjem, kineski proizvođači automobila pametno koriste taj deficit na tržištu, piše Focus.de.
Zabrana motora s unutarnjim sagorijevanjem u Europskoj uniji 2035. godine pokrenula je veliku tranziciju i otvorila prostor jeftinijim kineskim benzincima i hibridima. Premda Kina masovno povećava proizvodnju električnih automobila, većina tamošnjih proizvođača razvija motore s unutranjim sagorijevnjem. Ovom strategijom Kinezi u inozemstvu grabe sve veći dio automobilskog kolača. U Meksiku, na primjer, vrlo velikom tržištu za VW već desetljećima, kineski proizvođači će ove godine vjerojatno dosegnuti 20 posto tržišnog udjela. I to gotovo isključivo s benzincima i hibridima.
No sada počinje invazija i na Europu, s MG-jem, Cherryijem, Geelyjem i sličnim markama čiji su SUV-ovi u usporedbi s europskim i japanskim jeftiniji i po 20 posto. Europska autoindustrija blago je uzdrmana, a tek se čeka odgovor.