Može se naglasiti da je sve počelo 1999. godine, kada je rumunjski marku Daciju preuzeo Renault. Pet godina kasnije, krenula je velika tržišišna ofenziva s Loganom, kada je po pravi put ciljano i veliko europsko tržište. Od te 2004. godine, Dacia je prodala više od osam milijuna vozila u 44 zemlje. Tko su, dakle, kupci rumunjske marke, koju znamo po poštenim cijenama?
Dacia je objavila zanimljive statističke podatke pa ćemo ih analizirati. Dakle, 66% kupaca su muškarci. Svaki drugi kupac ima između 55 i 74 godine, a više od polovice nema djecu u kućanstvu. No ovu statistiku počeo je mijenjati Jogger. Od lansiranja krajem 2021., obiteljski karavan privukao je 55% kupaca mlađih od 54 godine, od kojih 47% ima barem jedno dijete. Velika većina njih su muškarci koji žive na selu. Njihov se Jogger uglavnom koristi za slobodno vrijeme zahvaljujući svojoj praktičnosti. Prosječna dob kupaca električnog Springa je 52 godine i time je niža od prosječne dobi cijele marke (55 godina). Ovaj električni automobil ima 40% kupaca koji žive na selu, unatoč (samo) 230 km WLTP dometa. No s prosječnim kupcem Dacije koji godišnje prijeđe oko 11.750 km, odnosno nešto više od 30 km dnevno, to je dovoljno.
Sandero je najprodavaniji Dacijin automobil u Europi, a u prvih šest mjeseci 2023. bio je drugi najprodavaniji automobil u Europi. Podjednako ga kupuju muškarci i žene, a žive uglavnom na selu. Marka ima još jedan bestseler, Duster. Od 2018. godine to je najprodavaniji SUV za fizičke kupce u Europi. Najviše privlači muškarce u dobi od šezdesetak godina koji žive na selu. Funkcionalnost i robusnost glavni su čimbenici koji se traže kod ovog SUV-a.