U BMW-u su objavili da je potražnja za automobilima te marke na benzin i dizel dosegla maksimum prošle godine i očekuju da će električni modeli u sljedećim godinama voditi budući rast, piše Bloomberg. Sad se možemo zapitati je li ova procjena ipak utemljena na činjenici da BMW trenutno ulaže milijarde dolara u električna vozila i platformu Neue Klasse i da od tog strateškog projekta puno očekuje?!
Njemački proizvođač premium automobila ima dobro popunjene knjige narudžbi za automobile na baterije s ciljem prodaje pola milijuna vozila ove godine, što je otprilike petina ukupnih isporuka, rekao je glavni financijski direktor Walter Mertl. Prodaja električnih vozila BMW grupe skočila je 75% prošle godine, potaknuta modelima poput limuzine i4, premda je na mnogim tržišta usporen rast prodaje električnih vozila.
Sljedeće godine BMW prelazi na novu platformu električnih vozila s prvim modelima koji dolaze na tržište. Nova tehnologija ima cilj prepoloviti cijene baterija u usporedbi s trenutnom generacijom automobila, uz očekivanu veću prodajnu maržu.
Do kraja desetljeća BMW-ova električna vozila imat će veći povrat od automobila s motorom s unutarnjim sagorijevanjem, rekao je Mertl. S druge strane, mnogima ne cvjetaju ruže s električnim automobilima. Audio je objavio da smanjuje proizvodne kapacitete zbog manjka interesa.