Ovo nije baš česta pojava u automobilskoj industriji. Kada marka predstavi serijski model spreman za masovnu proizvodnju, rijetko, ako uopće, mijenja ili modificira bilo koji aspekt vozila. Međutim, kineski proizvođač pametnih telefone Xiaomi je ušao u ovaj sektor sa svojim SU7, prvim električnim automobilom tehnološke tvrtke te će revidirati određene dekorativne elemente svog modela kako bi bolje odgovarao ukusu svojih kupaca.
Xiaomi je ove promjene opravdao uvjeravanjem da su njegovi kupci ti koji će imati i uživati u automobilu. Podsjetimo, ovaj model još nema službenu potvrdu dolaska na Stari kontinent te će se tijekom svog prvog komercijalnog razdoblja fokusirati na kinesko tržište.
Nakon lansiranja, neki su potencijalni kupci razgovarali s vodstvom marke kako bi predložili neke male promjene na dekorativnoj razini. Sada će se to promjene i službeno dogoditi jer su obavezni dokumenti o promjenama predani kineskom Ministarstvu industrije i informacijske tehnologije. Najznačajnije promjene vidjet ćemo straga, jer će se naziv marke značajno smanjiti kako bi bio proporcionalniji u prostoru koji zauzima iznad poklopca prtljažnika.
Do sada je naziv zauzimao gotovo cijelu dostupnu širinu, nakon modifikacije iznosit će tek nekoliko centimetara. Na taj će način stražnji kraj biti elegantniji. Ovo neće biti jedina promjena koja će se vidjeti u proizvodnom modelu, budući da su u katalog dodali i veće kotače. Točnije, sada će imati dvije opcije: one od 20 inča (koje je originalno predstavio Xiaomi) i nove od 21 inča. Kočione čeljusti ukrašene različitim nijansama boja također će biti uklopljene u ovo područje. Konačno, prilagodit će i nova kućišta od karbonskih vlakana za retrovizore.