Od ranih osamdesetih godina prošlog stoljeća proizvođači automobila koriste robote na montažnim linijama za zavarivanje i spajanje teških dijelova. Uglavnom su to automatske ruke. To će se promijeniti. Elon Musk u više navrata predstavljao je napredak humanoidnog robota Optimusa kojeg razvija Tesla za svoje montažne linije, ali još nije počeo raditi na njima. Sada BMW prestiže Teslu i uvodi Figureov humanoidni robot na proizvodnu liniju u tvornici u Spartanburgu u Južnoj Karolini. Tamo se proizvode crossoveri X3, X4, X5, X6 i X7.
Humanoidni robot može obavljati osjetljive montažne radove koje robotske ruke ne mogu pa ih izvode ljudski radnici, uglavnom sklapaju motore, mjenjače i ugrađuju dijelove kabine. Figuerov robot je veći i teži od prosječnog radnika, visok je 1,96 metara i težak 130 kg. Ali također može podnijeti veću težinu, ne izlazi pušiti ili na kupaonicu, niti na odmor ili bolovanje, samo stane u svoj položaj za punjenje svakih 5 sati da se napuni. Hoda na dvije noge i koristi dvije ruke s pet prstiju za kretanje i djelovanje, baš kao i ljudsko biće, što znači da može raditi sve što ljudski radnik radi i koristiti svoj alat, i neće mu trebati postaviti pokretnu traku. Možda će trebati samo dodati koju utičnicu za punjenje.
BMW još ne zamjenjuje ljude na proizvodnim linijama: prvi roboti korišteni su za testiranje mogućnosti i zadataka u tvornici. S jedne strane, SAD ima milijune nepopunjenih radnih mjesta u proizvodnji, a proizvođači automobila nedavno su potpisali nove, skuplje ugovore o radu sa Sindikatom industrijskih radnika, nakon dugog štrajka, i sada traže načine za smanjenje troškova. Na kraju, ovi roboti ugrožavaju egzistenciju stotina milijuna radnika.