Litij-ferofosfatne ili LFP baterije, litij-ionske baterije… Tehnologije baterija se šire, ali zasad genijalne formule još nema, one koja bi omogućila domet veći od 1000 km, na primjer. Stellantis sad eksperimentira sa sumpornim baterijema. Konkretno, tradi se o litij-sumpornim ili Li-S električnim baterijama, koje je razvila, sjevernoamerička tvrtka Lyten. Glavna prednost je da baterija ove vrste ima teoretski kapacitet pohrane osam puta veći od konvencionalne litij-ionske baterije. U teoriji se spominju brojke i do 2000 kilomatara s jednim punjenjem. U teoriji.
Konstrukcija baterija omogućuje smanjenje trenutnih troškova, jer je to spoj koji je lakše dobiti od ostalih. S gustoćom energije koja je propisana na 2600 Wh/kilogramu, u usporedbi s ograničenjem od 550 Wh/kilogramu litij-ionskih baterija, očekuje se da će imati prednosti u smislu težine i volumena. No nije sve tako jednostavno. Problem koji se ogleda u prvim testovima je da su se vrlo brzo razgradile tijekom ciklusa punjenja i pražnjenja, do te mjere da su postali komercijalno neodržive. Premda puno bolje rade na visokim i niskim temperaturama, istina je da ih znanstvenici još nisu uspjeli osposobiti da izdrže više od 100 ciklusa pražnjenja, a da pritom ne izgube većinu svojih svojstava, a time i sposobnost pohrane energije.
Start-up Lyten sada sada je objavio da je uspio održati bateriju u optimalnom stanju nakon više od 1000 procesa punjenja i pražnjenja, zahvaljujući korištenju poroznih grafenskih kaveza koji prekrivaju sumpornu katodu, pozitivni pol u bateriji. To bi omogućilo dostizanje Stellantisovih ciljnih rokova, budući da se automobilski div nada da će moći plasirati automobil s ovom tehnologijom do 2025. godine.