Ove godine očekuje nas nova Fiat Panda. Očigledno je da se radi o novoj Stellantisovoj platofrmi, da ća automobili biti vrlo sličan Citroënu e-C3 i da će se zvati New Panda kako bi se razlikovao od sadašnjeg manjeg modela. Njega će Fiat redizajnirati i nastaviti prodavati. Nova Panda proizvodit će se u Kragujevcu u Srbiji.
Baza nove Pande je Fiatov koncept Centoventi (na slici dolje) iz 2019. godine, koji je impresionirao veći dio javnosti. No u u serijskom modelu kojega imamo priliku vidjeti na prvim fotografijama iz patentnog ureda, mnogi dizajnerski elementi su prigušeni, a i cijeli je automobil vizulano ujednačen s formom Citroëna e-C3.
Treba očekivati i isti pogon kao na Citroënu (na slici dolje). Platforma Smart Car prilagođena je kako bi zadovoljila europske propise, dobila je jaču strukturu za sudare te niz izmjena kako bi se poboljšala profinjenost, dok je odjeljak za baterije promijenjen iz T-oblika u kvadrat kako bi se poboljšao kapacitet. Ovaj mali električni automobil će stići s baterijom od 44 kWh litij-željezo-fosfat (LFP), što mu daje domet od 320 km. LFP kemija baterija donosi nekoliko prednosti: jeftinija je za proizvodnju, traje duže i potpuno izostavlja kobalt. Međutim, LFP ćelije nisu tako bogate energijom kao nikal-mangan-kobalt, što znači da LFP baterije ekvivalentnog kapaciteta teže više. Snaga će biti 111 KS.
Zanimljivost platforme Smart Car je polivalentnost pa ona predviđa i ugradnju benzinskih motora.