Otkrivena je karavanska verzija BMW-a serije 5: Kompaktniji i ljepši dizajn…

Za ljubitelje motora s unutarnjim sagorijevanjem tu je 2,0-litrena četverocilindrična turbodizelska verzija sa 197 KS 400 Nm

Nova BMW serija 5 u limuzinskom izdanju sigurno neće osvojiti važnije dizajnerske nagrade. Očigledno je trebalo na istoj platformi pomiriti električnu verziju i onu s motorima s unutarnjim sagorijevanjem, postići što bolji otpor zraka… Kada je puno zahtjeva, puno je i kompromisa. No čini se da je s karavanom BMW odradio bolji posao, ovom vozilu jednostavno više odgovara karavanska forma, koja je sad predstavljena, a bit će dostupna od svibnja.

Novi model je 97 mm duži od prethodnika. Međuosovinski razmak također je porastao za 20 mm. Unutrašnjost dolazi sa zakrivljenim zaslonom koji se sastoji od 12,3-inčne digitalne instrumentne ploče i 14,9-inčnog infotainment sustava. Potonji pokreće BMW Operating System 8.5, koji podržava video streaming kao i AirConsole igraću platformu.

U BMW-u su posebno ponosni na činjenicu da ovaj model ima veganski interijer u osnovnoj opremi. Prtljažnik ima obujam od 570 litara, i može se proširiti na 1700 litara preklapanjem stražnjih sjedala. Kupci će moći izabrati vrhunski audio sustav Bowers & Wilkins s 18 zvučnika.

Električni i5 ima bateriju od 81,2 kWh. U i5 eDrive40 Touringu stražnji je pogon s 340 KS 430 Nm okretnog momenta. To omogućuje modelu da ubrza do 100 km/h za 6,1 sekundu i prijeđe 560 km (WLTP). Kupci koji traže više performansi mogu se odlučiti za i5 M60 xDrive Touring, koji ima sustav pogona na sve kotače s dva motora i 601 PS i 820 Nm okretnog momenta. To automobilu omogućuje ubrzanje do 100 km/h za 3,9 sekundi, prije nego što dostigne elektronički ograničenu najveću brzinu od 230 km/h. Domet je 506 km. Karavan ima mogućnost brzog punjenja istosmjernom strujom do 205 kW.

Za ljubitelje motora s unutarnjim sagorijevanjem tu je 2,0-litrena četverocilindrična turbodizelska verzija sa 197 KS 400 Nm. Motor je povezan s mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa te je moguća i verzija s pogonom na sve kotače. Dodatne opcije bit će ponuđene ovog ljeta uključujući šestcilindrični dizel i dvije varijante modela s najnovijom generacijom plug-in hibridnog pogona.

Na kraju, tu je i Highway Assistant, koji korisnicima omogućuje vožnju bez ruku pri brzinama do 130 km/h. Active Lane Change Assistant (promjena voznog traka) moguća je s aktivacijom očima.