Ograde na švedskim cestamna nisu predviđene za teške električne automobile ili SUV-ove. Ograde su testirane kako bi zadovoljile standard za starije osobne automobile koji teže samo 1500 kg i ne testiraju se na teže ili veće automobile. Dakle, u slučaju izlijetanja opasnost za putnike se povećava.
Švedske ograde na cestama uopće nisu testirane s današnjim teškim električnim automobilima ili SUV-ovima. Norma čak i ne zahtijeva od njih da se nose s današnjim težim električnim automobilima ili SUV-ovima. Ograde na švedskim cestama izgrađene su prema standardu za ispitivanja sudara i homologacije testova pod nazivom EN1317-2:2010, koji se primjenjuje od 1998. godine. To je standard koji se primjenjuje u EU-u i postoje različite gradacije. Švedska je odabrala klasu pod nazivom N2. Ograde u Švedskoj moraju proći test sudara s osobnim automobilom težine 1500 kg pri 110 km/h pod kutom od 20 stupnjeva.
Problem je u tome što su gotovo svi automobili u Švedskoj danas znatno teži. Mnogi SUV-ovi imaju masu oko 2000 kg. Električni SUV-ovi često teže 2200-3000 kg. Na primjer, novi Volvo EX90 teži 2818 kg ili Mercedes EQS SUV na vagi pokazuje 2987 kg.
Jednom prilikom VTI (Švedski nacionalni institut za istraživanje cesta i prometa) je testirao ogradu na sudar s Volvom XC90 težine 2090 kg. Površina ceste bila je blago povišena, a automobil se prevrnuo preko ograde, što, naravno, nije dobro.