Veliki domet, odlične performanse, ali…: BYD-ova limuzina dolazi s baterijom koja ima ogromnu masu!

Baterija je tipa LFP (litij-željezo fosfat), što objašnjava veliku masu. LFP baterije su teže od litij-ionskih baterija

BYD-ov luksuzni brend Yangwang sve je bliže službenom lansiranju novog električnog vozila, limuzine U7 ili bismo trebali reći superautomobila? Već smo pisali o ovom modelu BYD-a a sada možemo dodati još nešto jednako impresivno – prva električna limuzina iz Yangwanda dolazit će s mamutskim baterijskim paketom od 135,5 kWh. To je LFP paket koji je napravio FinDreams, proizvođač baterija u vlasništvu BYD-a. Paket teži nevjerojatnih 903 kg – gotovo koliko i cijela Dacia Spring Electric.

Domet je određen na 720 km i 800 km. Potonje se postiže dodatnim aerodinamičnim poklopcima kotača, opcijskim odbojnicima i bočnim kamerama umjesto retrovizora. Potpuni tretman rezultira padom koeficijenta otpora zraka na 0,195 Cd i povećanjem raspona. Masa baterije predstavlja gotovo 1/3 ukupne težine od 3095 kilograma. Automobil koketira s ograničenjem od 3500 kg, kada vam je već potrebna nova kategorija u vozačkoj dozvoli.

Baterija je tipa LFP (litij-željezo fosfat), što objašnjava veliku masu. LFP baterije su teže od litij-ionskih baterija. Za usporedbu, na primjer, Niova baterija od 150 kWh teži samo 575 kg. Približno vrijeme od 0 do 100 km/h još nije poznato, ali trebalo bi biti između tri i četiri sekunde.