Pohranjivanje vodika u spremniku pod tlakom za pogon gorive ćelije električnog vozila jedno je od rješenja koje industrija razmatra u prijelazu na nulte emisije štetnih plinova. Međutim, vodik se također može koristiti kao gorivo u motoru s unutarnjim sagorijevanjem umjesto benzina ili dizela. U motorima s unutarnjim sagorijevanjem vodik izgara u komori motora. Unatoč tome što se radi o obećavajućoj tehnologiji, široka primjena ovih motora suočava se sa značajnim tehničkim i ekonomskim izazovima koje se moraju prevladati kako bi se osigurala njihova održivost. Motor koji je predstavljen u Koreji rješava sve te nedostatke. Razvili su ga Young Choi, istraživač na Korejskom institutu za strojeve i materijale (KIMM) korejskog Ministarstva znanosti i Hong-gil Bae iz Hyundai-Kia Carbon-Free Engine Research Laboratoryja (HMC). Rezultat je dvolitreni motor s izravnim ubrizgavanjem vodika. Zajednički istraživački tim ubrizgao je vodik pri 30 bara izravno u komoru za izgaranje proizvodnog modela motora Hyudaija i Kije, modificiranog za izgaranje vodika. Korištenjem turbopunjača, koji poboljšava performanse motora, uspjeli su održati visoku toplinsku učinkovitost tijekom svih faza rada, od paljenja motora do gornje granice opterećenja, što je omogućilo stabilan rad motora tijekom cijelog procesa.
U motorima na vodik koji su dosad razvijeni, vodik izgara nakon što se pomiješa sa zrakom, ubrizgavanjem kroz gornji usisni otvor, umjesto da se ubrizgava izravno u cilindar. S ovom arhitekturom, količina zraka koja ulazi u komoru za sagorijevanje smanjuje se zbog prostora koji zauzima plinovito gorivo. Rezultat je povećana potrošnja goriva i loš rad motora.
Predstvljeni korejski motor na vodik s izravnim ubrizgavanjem rješava ovaj problem ubrizgavanjem goriva pod visokim tlakom izravno u komoru za izgaranje. Istodobno, primjena visokog omjera kompresije, raslojavanja goriva i ultra siromašnog izgaranja pridonose maksimiziranju toplinske učinkovitosti i poboljšanju energetske učinkovitosti uz smanjenje štetnih emisija. U usporedbi s benzinskim motorima, emisije ugljičnog dioksida i finih čestica smanjene su za 99%, odnosno 90%. Ovi rezultati ispunjavaju zahtjeve koje je postavila Europska unija da bi vozilo bilo s nultim emisijama. Osim toga, emisija dušikovih oksida (NOx) ispod je 15 ppm, čak i bez sustava naknadne obrade za pročišćavanje ispušnih plinova. Termalna efikasnost je oko 40 posto. Termalna efikasnost modernih benzinskim motora je od 20 do 40 posto. Dakle, ovaj motor na vodik ima još jednu prednost.