Dolaze američki izbori, a pitanje pobjednika rješavat će se u šest, sedam savzenih država. U ostalima je jasna podjela na kandidate Demokratske i Republikanske stranke. U Kaliforniji skolnoj električnim automobilima se, na primjer, zna da će pobjedu odnijeti kandidat Demokrata Joe Biden. On se, pak, pokušava svidjeti glasačima u tzv. swing states. To su i države koje su uglavnom manje sklone električnim automobilima.
Povećanje korištenja električnih automobila jedan je od ciljeva Bidenove administracije. Uvođenje strogih pravila o kontroli emisija u prometu bila je jedna od predsjednikovih strategija da motivira vozače i proizvođače automobila da odustanu od vozila s benzinskim i dizelskim motorima.
Nova emisijske pravila trebala su stupiti na snagu 2027. godine, kako bi se osiguralo da dvije trećine svih novih osobnih automobila prodanih do 2032. godine ne proizvode nikakve emisije. Međutim, rast potražnje za električnim automobilima nedavno je usporen i daleko je ispod ranijih predviđanja. Električna vozila činila su samo sedam posto prodaje prošle godine, a trgovci automobila su molili Joea Bidena da smanji pritisak na prodaju električnih automobila, govoreći mu da ih kupci ne žele i da se neprodani primjerci gomilaju.
Izbori se bliže, a predsjednik služa glas javnosti. New York Times javlja da se očekuje da će administracija ovog proljeća najaviti izmjene zakona o emisijama, koje bi ublažile ciljeve koje proizvođači automobila moraju postići. Prema revidiranim pravilima, proizvođači automobila bi se mogli izvući s prodajom manje električnih vozila u ukupnom postotku ukupne prodaje do 2030. nego što je prvobitno predloženo.
Ta će vijest obradovati proizvođače automobila, trgovce i članove sindikata United Auto Workers, koji su nedavno podržali Bidenovu kampanju za reizbor nakon što su prethodno kritizirali predsjednika zbog pokušaja prebrzog prelaska na električna vozila. Izbori se bliže, krajem su godine.