Ovo je novi, električni Renault 5. Na prvi pogled gotovo da i nema razlika u odnosu na koncept iz 2021. godine, a to znači da smo dobili atraktivan proizvod te možda prvi mali gradski električni automobil koji će se u Europi prodavati u većim količinama. Sve će, naravno, ovisiti o cijeni, Renault spominje početnu cijenu od 25.000 eura.
Dizajn je, naravno, posveta legendarnom Renaultu 5, jednom od najvažnijih automobila u povijesti francuske marke. Jedna od istaknutih značajki je digitalni indikator napunjenosti baterije postavljen na vrhu poklopca motora. Renaultovi dizajneri iskoristili su ovaj prostor za digitalnu ploču koja svijetli kad god je vozilo spojeno na punjač, prikazujući trenutnu razinu napunjenosti. Kada baterija dostigne puni kapacitet, LED zaslon poprima oblik broja 5.
Interijer je, očekivano, uglavnom lišen retro sadržaja jer se danas bez dva ekrana ne može, a infotainmet radi na Googleovom softweru. S dužinom od 3,92 metra, ovaj će gradski automobil biti prvi koji će debitirati s novom platformom AmpR Small, opremljenom stražnjim multilink ovjesom.
Renault je službeno potvrdio dvije opcije paketa baterija, koje nude kapacitete od 40 kWh ili 52 kWh. Veći paket baterija bit će dostupan odmah od lansiranja, pružajući WLTP domet do 400 kilometara. U budućnosti će podržavati V2G (vehicle-to-grid) tehnologiju, omogućujući vlasnicima da prodaju energiju natrag u mrežu.
Jedan je električni motor, koji potječe iz većih modela Megane E-Tech i Scenic E-Tech, te je dostupan u tri izlazne snage, 95, 122 i 150 KS.