Austrijanci su razvili novi motor na vodik s unutarnjim sagorijevanjem: Dvolitreni agregat postiže odlične performanse!

Ukupna snaga je 410 KS pri 6500 okretaja u minuti...

Promet se pokušava učiniti čišćim, sa smanjenim emisijama štetnih plinova, a isto vrijedi i za aktivnosti u autosportu. Austrijska tvrtka AVL Racetech sad je napravila važan iskorak u tom smjeru. Odjel motosporta AVL-a predstavio je inovativni prototip motora s unutarnjim sagorijevanjem vodika. Pogonska jedinica je kompaktni dvolitreni turbo motor na vodik, s inteligentnim ubrizgavanjem vode koji mu omogućuje postizanje visoke razine performansi.

Prototip je prvi trkaći motor koji razvija AVL Racetech. Za razliku od drugih motora s unutarnjim sagorijevanjem na vodik, koji obično rade s visokom razinom viška zraka (lean-burn) te imaju slabije performanse, novi trkaći motor AVL Racetecha s blažim sagorijevanjem siromašne tvari može generirati visoku razinu performansi od oko 150 kW po litri.

Ukupna snaga je 410 KS pri 6500 okretaja u minuti. Okretni moment motora, koji je razvijen u suradnji s mađarskim Humda Labom, iznosi 500 Nm od 3000 do 4000 okretaja u minuti.