Poliranje ili premazivanje automobila voskom nekada je bio ritual. Ipak, novi vlasnici automobila više nemaju želju, vrijeme ili interes da na ovaj način zaštite svoj automobil. Prije nekoliko godina New York Times je za pad interesa za automobile ‘okrivio’ mlađu generaciju vlasnika automobila. Milenijalci ne vole svoje automobile na način na koji su ih voljeli njihovi roditelji, pišu, a ako prodajete vosak za automobile, to je problem. Kako zaljubljenici u automobile stare, proizvođači proizvoda za njegu automobila osjećaju se prisiljenima usredotočiti se na generaciju koja vožnju vidi kao nužno zlo, a sam je automobil sve samo ne statusni simbol.
– Od 2007. godine vidjeli smo polagani pad prodaje. Broj sajmova automobila je u padu, prodaja časopisa o automobilima je pala, a automobili više nisu privlačili dječju maštu – rekao je R.J. de Vera iz Meguiar’sa, jednog od najvećih proizvođača proizvoda za njegu automobila
Kod konkurenta Turtle Wax preokret se dogodio oko 2013. Naša prodaja počela je padati, kaže direktorica marketinga Kelly Cagney.
To je bio početak napretka sintetičkih premaza. Posljednjih godina osobito su u porastu keramički premazi. Oni ne štite ne samo od prljavštine, već i od manjih oštećenja i često traju više od osam godina te su puno trajniji od voska. Nedostatak je što je takav tretman, koji rade profesionalci, relativno skup. Tretman takvim keramičkim premazom ili sličnim proizvodom možete bez problema platiti od 250 eura naviše. Zbog toga su mnogi proizvođači voska uveli keramičke hibridne proizvode, kao što su sprejevi za vosak koji sadrže silicijev dioksid ili titanov dioksid.