Nova tehnologija: Znanstvenici su riješili ključni problem s baterijama s čvrstim elektrolitom!

Ključni izazov s čvrstim baterijama bio je kako se litij, ključna komponenta, odlaže tijekom punjenja i pražnjenja. Uz pomoć huba POSCO N.EX. T, istraživački tim stvorio je super tanki zaštitni sloj za anodu baterije koja vodi litij. Sa svojim posebnim vezivnim materijalom, litij se uredno nakuplja s dna anode, poput dobro organiziranog snopa. Ovaj napredak, provjeren naprednim tehnikama snimanja sa skenirajućim elektronskim mikroskopom (SEM), rješava problem neravnomjernog taloženja, objavili su znanstvenici u svom radu objavljenom u časopisu Small.

Istraživači su testirali svoje baterije, a prema izvještaju, testne baterije imale su impresivne performanse čak i s ultra tankim litijevim slojevima, obećavajući dugovječnost neviđenu u prethodnim izvedbama baterija s čvrstim elektrolitom. Čvrste baterije koje su razvili istraživači također su pokazale stabilne elektrokemijske performanse tijekom duljih razdoblja, čak i kod litijevog metala tankog 10 mikrometara (μm) ili manje.

– Osmislili smo trajni potpuno čvrsti baterijski sustav kroz novu strategiju elektrodepozicije – kaže profesor Soojin Park, koji je vodio istraživanje. Dodao je:

– Daljnjim istraživanjima nastojimo osigurati učinkovitije načine za poboljšanje vijeka trajanja baterije i povećanje gustoće energije.

Rad istraživača ima važne implikacije jer POSCO Holdings želi pogurati ovu tehnologiju prema komercijalizaciji, otključavajući potencijal ovih vrhunskih baterija za potrošačku i industrijsku upotrebu. Kako god, sve smo bliže upotrebi baterija s čvrstim elektrolitima…