Kupujete li automobil koji se proizvodi u SAD-u, Kini, Japanu ili Južnoj Koreji, dopremit će vam ga brodom. BMW-ovi SUV-ovi, neki Hyundiji i Kije, Subarui, Tesle, neke Toyote… putuju oceanima do Europe, ali iz smjere Europe prema drugim kantinentima također u utrobi velikih brodova transportiraju se tisuće automobila. Koji su brodovi za prijevoz automobila najveći. Trenutno je to šest plovila klase Horizon kapaciteta 8500 automobila u vlasništvu norveške tvrtke Höegh Autoliners. Izgradilo ih je kinesko brodogradilište Xiamen Shipbuilding Industry (XSI).
Prvo plovilo, Höegh Target, isporučeno je u srpnju 2015. Brodove je dizajnirala finska tvrtka Deltamartin, a klasa ima duljinu od 199,9 m i širinu od 36,5 m. Operativni gaz plovila je 9,35 m, a nosivost pri maksimalnom gazu je oko 15.150 t. Njegova bruto tonaža je 20.800 t, a površina palube 61.800 m2.
Najsuvremeniji nosač vozila ima 14 teretnih paluba i pet paluba za automobile. Opremljen je krmenom rampom koja nosi cca 250 t tereta. Plovilo ima još jednu bočnu rampu, nosivosti 22 t te nudi smještaj za do 23 člana posade. Ima autonomiju do 30.000 morskih milja i može ploviti maksimalnom brzinom od 21 čvora.
Horizon klasa ima konstrukciju s dvostrukim trupom za smanjenje onečišćenja iz spremnika goriva i opremljen je električnim motorom za smanjene emisije NOx i SOx. Plovila nude 15% veću nosivost tereta od ostalih brodova sličnih dimenzija.